Say Son Noktayı Koydu

Fazıl Say geriye sayımı durdurdu. Bugün gidecek yarın gidecek diye beklerken en son görüldüğü Atatürk Havalimanında kendisine yöneltilen 'Bu gidiş o gidiş mi?' sorusu için “Öyle bir gidiş olmayacak. Ben öyle bir gidişten bahsetmedim. Hatırlarsınız yanlış bir tercüme olduğunu söylemiştik" diye konuştu. Demeki karanlıklara gömüldüğüne inandığı Türkiye'nin bir yerlerinde yeniden ışık gördü. Sayın Say'ın Batı'ya göç etmekten vazgeçmesi isabetli olmuş, zaten Cemil MERİÇ de demişti; "Işık Doğudan Gelir".


Gündeme yansıyan haber;
DHA
Ünlü sanatçı Fazıl Say bir Alman dergisine verdiği “Türkiye’yi terk edebilirim" demecinin ardından Türkiye’de başlayan tartışma için son noktayı koydu. Atatürk Havalimanı’nda gazetecilere bir açıklama yapan ünlü piyanist "Öyle bir gidiş olmayacak. Ben öyle bir gidişten bahsetmedim" dedi.
Fazıl Say, Air France Havayolları ile saat 15.25’te Paris’e gidişinden önce dergiye verdiği röportajda yanlış bir tercüme olduğunu savundu. Gazetecilere esprili bir şekilde konuşan Say, "Havalimanındayım. Çünkü konserim var. Fransa’da salı günü olan konserime gidiyorum. Kendi bestem 'İpekyolu' isminde bir eserim var. Piyano ve orkestra için onu çalacağım. Perşembe günü dönüceğim. Her seferinde beni havaalanında göreceksiniz. Çünkü ben konserlere gitmek için çok sık havaalanını kullanan bir insanım. Her seferinde ben sizi,sizde beni yormayın" dedi.
Say, 'Bu gidiş o gidiş mi?' sorusu için ise “Öyle bir gidiş olmayacak. Ben öyle bir gidişten bahsetmedim. Hatırlarsınız yanlış bir tercüme olduğunu söylemiştik" diye konuştu.

Yorumlar